Aloa vera – Kako i zašto?

Aloa vera – Kako i zašto?

Što je Aloa vera?

Za biljku Aloa vera koja dolazi iz porodice Ljiljana se zna već gotovo 6000 godina. Povijest ove biljke je vrlo zanimljiva i spominje se u mnogim pričama svjetske povijesti.
Kristofor Kolumbo je rekao “četiri biljke su važne za ljudski organizam pšenica, grožđe, maslina i aloa. Prva hrani, druga veseli naša srca, treća daruje harmoniju, a četvrta zdravlje “.
Mahatma Ghandi je u pismu napisao “pitate me o tajni moje snage koju imam tijekom dugotrajnog posta, a to je nepokoloebljiva vjera u Boga, jednostavan život i biljka Aloe vera, čije sam blagotvorno djelovanje upoznao potkraj XIX. stoljeća kada sam se vratio iz Afrike”.
Kod drevnih Egipćana aloa vera je bila simbol ženske ljepote i mladenačke živosti, zbog same Aloe Kleopatra je svoju ljepotu i svježinu kože mogla zahvaliti upravo njoj.
kod Grka je Aloa simbol ljepote, strpljivosti, sreće i zdravlja. 330 pr. Kr. Aleksandar Veliki je imao ranu od strijele koju je svećenik izliječio uljem dobivenim od Aloe vere.
Prema legendi Aleksandar veliki je vodio osvajački pohod na otočju Sokotru kako bi došao do Aloe, jer se smatralo da ta biljka ratnike čini neranjivima. vjerovali su da Aloino ulje daje mudrost i besmrtnost.
Američki indijanci su Alou ubrajali među 16 svetih biljaka. Kinezi je već stoljećima koriste kao posebno sredstvo protiv opeklina i kožnih bolesti.
U Japanu je Aloa kraljevska biljka, uzgajaju se brojne vrste. Jedu je, piju, koriste oralno i za vanjsku upotrebu i u svim se oblicima liječe njome.

Najvažnija djelovanja Aloa vere

Vanjska primjena je takva da Aloa dezinficira i liječi rane
Oralna primjena je već malo poduži popis djelovanja kao što su. Odlični regenerator za crijeva, sadržava brojne vitamine i minerale, odlična i prvorazredna je dopuna prehrani.
Potiče probavu, aktivira krvni i limfni tok, pomaže pri boljem radu bubrega, jetre i žučnog mjehura, ublažava upalu zglobova i reumatične bolove.
Aloe vera ima odlične rezultate u liječenju opeklina. Neovisno o tome jeli uzrok smrzavanje ili vatra, vruća voda, električna struja ili zračenje.  Aloa ublažava bolove, spriječava infekcije i nastanak komplikacija.
Kod poteškoća sa želucem i crijevima preventivno djeluje protiv nastajanja čireva, olakšava probavu i regulira vrijeme prolaska hrane.
Ublažava bolove koji su nastali zbog upale zglobova, reume te ublažava bolove u leđima.
Aloa svojim djelovanjem ublažava svrbež nastao alergijama i ubodima kukaca, kako kod ljudi tako i kod životinja.

Kako sam ja krenuo?

Ja osobno nisam imao pojma što je Aloa vera, a još manje što je Forever Living Products, u to vrijeme sam tražio nekakav posao koji bih mogao raditi od kuće.
Tako sam sasvim slučajno došao na jednu stranicu koja daje besplatnu online edukaciju o internet marketingu, malo sam “googlao” po internetu jer nisam znao ni što je internet marketing.
Online edukacija na koju sam došao pripada timu koji se bavi internet marketingom za kompaniju Forever Living Products.
Pročitao malo i o toj kompaniji, saznao da je Forever najveći proizvođač, prerađivač i distributor proizvoda nastalih na bazi Aloe vere, kako za Alou tako i za pčelinje proizvode.
Tada sam prvi puta čuo za Alou. Išao sam malo po internetu za više informacija o Aloe veri i naravno saznao ponešto i o njoj, sve to što sam saznao u vezi internet marketinga i same kompanije mi se vrlo svidjelo.
Prijavio sam se na besplatnu edukaciju, postao sam dio jednog prekrasnog tima Team Extreme Pro gdje su me naučili kako raditi u toj struci. Naravno i dan danas sam ostao raditi u toj struci.

Zašto sam ja krenuo koristiti Aloa veru?

Ja sam imao dosta problema sa kožom na licu, problemi su bili ti da mi je koža na licu bila stalno suha i jako se ljuštila. Ima sam i problem sa prhutima u kosi.
Kako sam saznao za proizvode od kompanije Forever, kupio sam neke od proizvoda namijenjene upravo za takvu vrstu problema
Problem sam riješio u roku od nekoliko dana sa Aloe-jojoba Shampoo koji sam koristio za problem sa prhutima u kosi.
Problem sa suhom kožom na licu sam riješio kombinacijom Forever Aloe First, Aloe Vera Gelly i  Aloe Propolis Cream.
Moj otac boluje od dijabetesa tip 2, osim što su ti proizvodi pomogli meni, uvelike su pomogli i mom ocu u kontroli šećera u krvi.
Proizvodi sa kojima je uspio dovesti šećer pod kontrolu su Aloe vera Gel, Aloe Blossom Herbal Tea, Forever Artic Sea i Fields of greens.
Kompanija Forever mi je pružila upravo ono što mi je bilo potrebno. Kvalitetne proizvode koji su mi pružili preventivu u zaštiti  mojeg zdravlja i moje obitelji , timske kolege, mogućnost rada od kuće.
Ako Vam se svidio ovaj članak, podijelite ga zajedno sa svojim prijateljima na društvenim mrežama
Hvala Vam Vaš
Nikola Budišćak
Budišćak team







NARUČITE FOREVER LIVING PRODUCTS U VAŠOJ ZEMLJI!


Uredi
UKUSAAUSTRALIA
CANADACZECHGREECE
LUXEMBOURGBELGIUMSPAIN
NEW ZEALANDNORTHERN IRELANDNETHERLANDS
IRELANDSLOVAK REPUBLICPORTUGAL

DOSTAVA U ROKU  2 RADNA DANA!

Napomena:
Ova internet stranica je nezavisni poslovni partner kompanije Forever Living Products.
Svi preporučeni proizvodi na ovoj stranici su sastavljeni na osnovu višegodišnjeg iskustva naših korisnika, te nisu zamjena za preporučenu medicinsku terapiju.
Spomenuti dodaci prehrani na ovoj internet stranici nisu nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani.

Primjedbe